У рамках своєї постійної співпраці Skechers та американський репер Snoop Dogg випустили новий рекламний ролик, що просуває нові жіночі кросівки Slip-On.
У рекламі репер просить жінок «додати трохи Snoop у свій крок», а різні моделі взувають взуття з колекції Skechers x Snoop Dogg. Ролик також містить ностальгію у візуальних елементах, використовуючи старі телевізори та ретро-фільтри.
До цього компанія Skechers також об’єдналася з англійським футболістом Гаррі Кейном, щоб знятися в рекламному ролику зі Snoop Dogg, у якому вони продемонстрували, наскільки «вільно» і легко можна взути ноги в їхні кросівки.
Skechers та Snoop вперше уклали угоду в серпні минулого року, об’єднавши унікальне дизайнерське бачення репера з інноваційним комфортом, який бренд привносить у свої кросівки.
«Snoop Dogg поєднав своє бачення стилю та невимушену чутливість з фірмовим комфортом Skechers, що призвело до справжньої співпраці та партнерства», — сказав президент Skechers Майкл Грінберг.
Нещодавно вони об’єдналися, щоб випустити спеціальну колекцію кросівок до Олімпійських ігор у Парижі, яка представлена у п’яти унікальних і привабливих кольорах.