Солістка The Hardkiss та український ювелірний бренд випустили спільну колекцію прикрас
23 Сер 2024, 16:57

Солістка The Hardkiss та український ювелірний бренд випустили спільну колекцію прикрас

Український ювелірний бренд SOVA представив колаборацію з солісткою гурту The Hardkiss Юлією Саніною.

В центрі колекції — ластівка як символ свободи, волелюбності та безбар’єрності, як у думках, так і в діях. Ластівка стала натхненням з однойменного альбому рок-гурту.

До колекції увійшли прикраси з жовтого золота — моносережки, кольє, персні, браслет, а також 2 брошки, одна з них зі срібла.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

5% із продажів колекції прикрас буде спрямовано до Superhumans Center — сучасного центру з протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації постраждалих від війни.

Окрім Саніної, у відеокампейні взяли участь випускники Superhumans Center.

Розкажіть друзям про новину