Бренд бездимних печей Solo Stove знову об’єднався з репером Snoop Dogg, запустивши кампанію «Blunt Marketing».
Ці зусилля були зроблені після призначення знаменитості офіційним «курцем» компанії в листопаді минулого року та супровідної кампанії «Snoop Dogg Goes Smokeless», яка виконала багато умов маркетингового успіху, але в підсумку не забезпечила очікуваного зростання продажів. Замість того, щоб відступити, бренд вирішив подвоїти своє партнерство з репером.
У своїй новій кампанії Solo Stove не має на увазі, що Snoop Dogg кинув палити, а натомість спирається на його популярні асоціації з цим видом діяльності, використовуючи незліченні жартівливі посилання на його «прямий» підхід до маркетингу бренду бездимних печей.
Ця кампанія включає серію роликів, у тому числі 30-секундний рекламний ролик і кілька 15- і 6-секундних роликів, у яких репери Snoop Dogg і Warren G ведуть прямий і простий діалог про продукцію Solo Stove. Щоб донести свою думку, репер в одному з роликів стверджує: «Я тут, тому що ви, швидше за все, купите цей камін, тому що я — Snoop».
Кампанія була створена спільно з The Martin Agency. Медіастратегія включає відео, диджитал, соціальні, зв’язки з інфлюенсерами, аудіо, пошук та ритейл, а також буде охоплювати програми з високим рівнем видимості, включаючи останній сезон «Голосу», в якому репер буде виступати в якості вокального тренера.
Бренд запропонує піч Snoop x Solo Stove, який був створений спільно із зіркою та містить його визначні репліки з кампанії. Серед інших лімітованих продуктів — аксесуари для печі, світшоти, шапки та пляшки з водою, які можна буде отримати в подарунок при покупці.