Baskin-Robbins запустив страхування від танення морозива
19 Сер 2024, 10:32

Baskin-Robbins запустив страхування від танення морозива

Коли температура повітря стрімко зростає і літо досягає свого піку, немає нічого гіршого, ніж спостерігати, як тане улюблене морозиво, коли людина сподівається врятуватися від спеки.

Бренд морозива Baskin-Robbins подбав про те, щоб любителі морозива залишалися охолодженими та задоволеними. Саме тому 14 серпня бренд запустив одноденну акцію «Melt Insurance», покликану перетворити спеку на солодощі.

Розуміючи, що танення трапляється, Baskin-Robbins запросив гостей насолодитися безкоштовно кулькою морозива, якщо воно розтало в цей день — незалежно від того, звідки воно привезене.

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

Для отримання солодкого подарунку потрібно було завантажити та створити обліковий запис у застосунку BR, додати одну кульку морозива до кошика, щоб забрати його у місцевому магазині, і застосувати промокод MELT на касі. Незалежно від того, піддалося морозиво літній спеці чи ні, Baskin-Robbins готовий запобігти повному таненню за допомогою цієї освіжаючої пропозиції.

Після застосування промокоду покупці могли забрати свою кульку морозива всього за 15 хвилин у найближчому магазині Baskin-Robbins, що бере участь у акції. Жодних доказів танення не потрібно — лише бажання поласувати десертом.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео