Справжні «покидьки» з дейтинг-застосунку вийшли на вулиці з постерами
14 Сер 2024, 17:12

Справжні «покидьки» з дейтинг-застосунку вийшли на вулиці з постерами

Новий дейтинг-застосунок нещодавно вийшов з гострим повідомленням про те, кому дозволено користуватися його платформою.

Застосунок Better in Person оголосив про свій дебют з не надто теплою зовнішньою рекламою, створеною власними силами, яка фактично звучить: «No f**kboys allowed».

Кампанія «Report Every F**kboy You Know» розпочалася з розміщення білбордів, які розповідають про те, чим Better in Person відрізняється від інших дейтинг-застосунків, не допускаючи нечесної та негідної поведінки. Приклад: застосунок заохочує користувачів повідомляти про будь-кого, незалежно від статі, як про «покидьків» на основі історії брехні, обману або іншої непривабливої поведінки під час дейтингу.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія розпочалася після того, як дослідження Better in Person показало, що жінки назвали «покидьків» найпопулярнішою темою в дейтинг-застосунках сьогодні. Компанія розповіла про на популярну групу Facebook «Чи зустрічаємося ми з тим самим хлопцем?», яка налічує 3,5 мільйона учасників у 200+ містах, як на доказ цього.

Нечесні користувачі після певної кількості повідомлень позначаються попереджувальним банером у публічному профілі з описом їхніх тенденцій, для видалення якого їм потрібно буде видалити застосунок або надати вибачення від своєї мами.

Застосунок вимагає 5-20-секундне відео у профілі кожного користувача, щоб обмежити випадки кетфішингу.

Для популяризації цієї ідеї до середини вересня небо Лос-Анджелеса прикрашатимуть білборди із закликом «Повідом про кожного покидька, якого ти знаєш». Крім того, справжні покидьки (як повідомляється в застосунку) вийдуть на вулиці Лос-Анджелеса і Нью-Йорка з постерами з цим же повідомленням у таких популярних місцях, як парк Вашингтон-сквер і метро Юніон-сквер в Нью-Йорку, а також Ерюхон, пірс Санта-Моніки і набережна Веніс Біч в Лос-Анжелесі.

Також вздовж узбережжя Нью-Джерсі, Лонг-Айленду, Нью-Йорку та Південної Каліфорнії будуть літати гідролітаки з гігантськими банерами з написом: «Повідом про кожного покидька, якого ти знаєш». Польоти гідролітаків триватимуть три тижні.

Розкажіть друзям про новину