Ед Ширан — це не лише хітові сингли та солд-аут тури. У володаря Греммі була мрія створити гострий соус, яким можна було б поливати все, що завгодно, від бургерів і яєшні до буріто. Ця мрія привела його до співпраці з компанією Kraft Heinz і запуску власного гострого соусу Tingly Ted’s у 2023 році.
Щоб привернути увагу громадськості до цього пікантного продукту, Kraft Heinz об’єднавши зусилля з агенціями David Madrid, Wonderland Comms та Uncovered та перетворивши звичайну автографн-сесію в одну з найдивовижніших демонстрацій продукту.
Ед Ширан обміняв ручку на пляшку Tingly Ted’s, здивувавши покупців першими в історії «соусографами», які персоналізували їжу людей і навіть рандомні предмети, такі як паперові рулони, своїм підписом, зробленим з гострого соусу.
Подія швидко розпалила соціальні мережі, а шанувальники та щасливі покупці ділилися своїми пікантними сувенірами в Інтернеті. Деякі страви та предмети з автографом Еда не просто забирали додому, а й за лічені хвилини потрапляли на eBay, де ціни на ці унікальні «соусографи» стрімко зростали.
Ед не лише підписував автографи, а й роздавав шматочки піци, щедро политі соусом Tingly Ted’s.
«Я завжди був одержимий ідеєю створення ідеального гострого соусу, який додасть пікантності будь-якій страві, — сказав Ед, пояснюючи свій задум. — Що може бути кращим способом познайомити шанувальників з Tingly Ted’s, ніж те, чого вони ніколи раніше не бачили?»