Якщо хтось коли-небудь сумнівався, чи можливо жити кількома життями і мати кілька кар’єр, варто звернути увагу на актора, коміка і лікаря Кена Джонга.
До того, як стати актором, він ставив діагнози пацієнтам в офісі, що багатьом може здатися неймовірним. Саме це минуле життя робить його таким підходящим талантом для нової гумористичної кампанії бренду одягу Fabletics для бренду медичного одягу Fabletics Scrubs, у якій Джонг віддав данину поваги своєму колишньому життю лікаря.
Кампанія «Scrub Up» включає кілька роликів, створених власними силами, у яких Джонг розповідає, чому він любить Fabletics Scrubs, включаючи комфорт, якість і, як не дивно, гроші, які йому платять за те, що він про нього розповідає.
У кожному ролику особистість Джонга переплітається з його професійною думкою як лікаря, що підкреслює ідею про те, що він може мати і має кілька кар’єр.
«Співпраця з Кеном Джонгом для Fabletics Scrubs — це співпраця мрії, — сказала Карлі Гомес, віце-президент з бренд-маркетингу. — Його весела особистість у поєднанні з його автентичністю як колишнього лікаря створили ідеальний засіб для привернення уваги до нашого одягу».