Бренд морозива Van Leeuwen за останні кілька років співпрацював з безліччю брендів та артистів над різноманітними смаками морозива: Kraft Mac N’ Cheese, Hidden Valley Ranch, Uber One тощо.
Але тепер виробник консервованої води Liquid Death перевертає сценарій. Разом з Van Leeuwen він випустив нову лімітовану серію газованої води Hot Fudge Sundae.
Це перший раз, коли Liquid Death працює з іншим брендом над створенням нового смаку.
Рекламний ролик Hot Fudge Sundae — це пародія на рекламу пива, але замість випивки — вершкове розтоплене морозиво, що витікає через лійки та бляшанки.
«Ми прагнемо зробити здорові напої більш веселими, — сказав віцепрезидент Liquid Death з маркетингу Грег Фасс. — Тому об’єднання з Van Leeuwen для створення першого 20-калорійного гарячого санде з помадкою, яке можна пити, було ідеальним рішенням».
Hot Fudge Sundae коштує $13.99 і її можна придбати на Amazon, у TikTok Shop Liquid Death та в магазинах Van Leeuwen по всій території США.