Гвинтокрил зніс 150 тисяч аркушів у ролику мобільного застосунку для військових
12 Сер 2024, 15:47

Гвинтокрил зніс 150 тисяч аркушів у ролику мобільного застосунку для військових

8 серпня 2024 року Міністерство оборони України презентувало застосунок Армія+, створений військовими для військових, мета якого — цифровізація української армії і радикальні зміни процесів у війську. Першим кроком застосунок прибирає паперові рапорти та повʼязану з ними бюрократію як радянський рудимент. Це той біль військових, про який вони найбільше говорили в проведених опитуваннях.

Допомагала з підготовкою комунікаційної частини презентації та артдирекшном креативна агенція [isdgroup], яка також презентувала відеоманіфест, створений агенцією спільно з продакшн-студією RAFESTHETIC та саунд-продюсером Євгенієм Філатовим (The Maneken). У ньому надсучасний гвинтокрил Black Hawk змітає тонни паперових документів і рапортів. 

Для мене було важливо зробити цю комунікацію не типово військово-патріотичною, а такою, що яскраво відображає наміри команди, яка стоїть за цією реформою: рішуче позбутися паперової армії. Чому саме Black Hawk? Бо це дуже символічно, адже цей гвинтокрил побудований компанією нашого земляка Ігоря Сікорського і має повну назву Sikorsky UH-60 Black Hawk. Але головними героями цієї історії є військові, які створили Армія+, що має зробити військового центром системи. Ця неймовірна жага до змін і покращень та нульова толерантність до старого і непрацюючого стала головним мотиватором та натхненням нашої спільної праці.
Віктор Шкурба
СЕО та креативний директор [isdgroup]
Коли команда агенції показала ідею ролика, там була одна ключова картинка: Black Hawk у купі паперів, які просто кружляли навколо. Я одразу подумав про графіку, але в ході роботи всі зрозуміли, що концепт, згенерований за допомогою AI, виглядав не надто реалістичним для зйомки, і нам потрібна була справжня картинка. Тоді було відчуття «ну, це майже анріал, але ми повинні це зробити». Тому ми розробили хореографію польоту гвинтокрила і запустили 150 тисяч аркушів — це 5 тонн паперу — зрозуміли, що маємо від сили 3-4 дублі, доки він не розлетиться на кілометри. І зняли усе одразу на три камери.
Павло Буряк
режисер проєкту і засновник RAFESTHETIC

Перед створенням маніфесту агенція [isdgroup] розробила комунікаційну стратегію Армія+. Робота над нею зайняла загалом кількасот годин. Зокрема, стратегічна команда провела десятки інтерв’ю з військовими, щоб визначити і структурувати всі болі, пов’язані з армійською паперовою бюрократією.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Результатом стала стратегічна комунікаційна платформа «Займайся службою, а не паперами», а першою послугою в Армія+ запустили саме електронні рапорти. Надалі ж Армія+ стане єдиною цифровою екосистемою сервісів для військових, що трансформуватиме українське військо в армію майбутнього та змінюватиме культуру взаємодії між державою, командирами і солдатами.

Розкажіть друзям про новину