Останній реліз американської франчайзової мережі магазинів кренделів Auntie Anne’s, як і всі її кренделі, має родзинку: його можна нюхати, а не їсти.
Бренд кренделів випустив свій перший в історії парфум «Knead», який має на меті передати непереборний аромат свіжоспечених кренделів, завдяки нотам здобного тіста, солі та ледь помітному відтінку солодкості.
Відчувши його, можна поринути у спогади про прогулянку торговим центром, який містить аромат апетитної випічки.
«Існує небагато ароматів, більш впізнаваних, ніж аромат Auntie Anne’s, — ділиться Джулі Янглав-Вебб, маркетинг-директор Auntie Anne’s. — Це особливий і потужний аромат, який має особливу силу. Запах — це особливе і сильне почуття. Протягом багатьох років шанувальники ділилися своїми спогадами та досвідом, який почався з одного аромату наших кренделів. Ми запакували цей момент».
«Eau de Pretzel» можна буде придбати з 14 серпня на сайті Auntie Anne’s. Покупці можуть вибрати між пляшкою об’ємом в 30 мл вартістю 25 доларів США або більшою пляшкою об’ємом 100 мл за 45 доларів США.
Логотип є ласим шматочком — «e» та «a» є симетричними символами, переплетеними один з одним, що нагадують крендель. Пляшка поставляється в елегантній синьо-помаранчевій коробці, що відображає колірну гамму мережі Auntie Anne’s.
Щоб відсвяткувати запуск парфумів, Auntie Anne’s відкриває перший у Нью-Йорку парфумерний магазин Pretzel Parfumerie. Відвідувачі також отримають безкоштовну сумку та оригінальний крендель, а ті, хто придбає флакон Knead, зможуть обрати собі сувенір на згадку.