Давньогрецька міфологія лягла в основу айдентики Міжнародного конгресу з військової медицини
09 Сер 2024, 16:09

Давньогрецька міфологія лягла в основу айдентики Міжнародного конгресу з військової медицини

«Пріоритет українського військового командування — збереження життя та здоров’я нашого бойового складу. Поєднання зусиль й інвестицій у фізичне та ментальне здоров’я війська — запорука Перемоги та існування України». Під цими гаслами в Києві відбувся перший Міжнародний конгрес із військової медицини та ментального здоров’я «Воїн: життя, здоров’я, боєздатність».

Захід мав на меті об’єднати представників військово-політичного керівництва держави, громадських діячів і фахівців, завданням яких є захист та збереження фізичного й ментального здоров’я українських воїнів. Серед ключових тем конгресу — домедична допомога, реабілітація військовослужбовців, реінтеграція звільнених із полону, синхронізація громадського сектору, волонтерського руху із силами безпеки й оборони задля розбудови системної інфраструктури. 

Також серед учасників конгресу — Президент України Володимир Зеленський, перша леді Олена Зеленська, керівник Офісу Президента Андрій Єрмак, Голова Верховної Ради Руслан Стефанчук, Віцепремʼєр-міністр Ірина Верещук, міністр оборони Рустем Умєров, міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко та інші члени Кабінету Міністрів.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Комунікаційним партнером конгресу стала агенція MOKO Digital. Креативна команда розробила візуальну айдентику заходу: лого, дизайн комунікаційних матеріалів, мерч.

«Нашим завданням було розробити айдентику, яка б коректно відображала основні складники теми конгресу: життя, здоров’я, боєздатність. А також привертала увагу до психології, теми, про яку в контексті військової медицини інколи забувають. Саме тому центральним елементом лого є грецька літера «псі», міжнародний символ психології», — пояснює Олександра Раскосова, артдиректорка MOKO Digital.

Важливо й те, що композиція літери «псі» символізує поєднання трьох рівноцінних складників здоров’я українського військового: боєздатності, медицини, ментального здоров’я.

«Ми бачимо змію — алюзію до посоха Асклепія (бога лікувального мистецтва), а також меч, що відображає бойову здатність. І силуетно вони утворюють літеру «псі», — коментує дизайнерка Марія Серветник.

Оскільки організатором конгресу є Міністерство оборони України, візуальна айдентика заходу також мала характерні для Збройних сил України особливості: графічні елементи пікселя, кольори степу й оливи.

09 Сер 2024, 16:09
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
KFC випустив колекцію одягу та аксесуарів для плюшевих іграшок
KFC випустив колекцію одягу та аксесуарів для плюшевих іграшок
Український бренд одягу створив колекцію шарфів на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями
Український бренд одягу створив колекцію шарфів на підтримку людей з інвалідністю і ментальними порушеннями