«Пріоритет українського військового командування — збереження життя та здоров’я нашого бойового складу. Поєднання зусиль й інвестицій у фізичне та ментальне здоров’я війська — запорука Перемоги та існування України». Під цими гаслами в Києві відбувся перший Міжнародний конгрес із військової медицини та ментального здоров’я «Воїн: життя, здоров’я, боєздатність».
Захід мав на меті об’єднати представників військово-політичного керівництва держави, громадських діячів і фахівців, завданням яких є захист та збереження фізичного й ментального здоров’я українських воїнів. Серед ключових тем конгресу — домедична допомога, реабілітація військовослужбовців, реінтеграція звільнених із полону, синхронізація громадського сектору, волонтерського руху із силами безпеки й оборони задля розбудови системної інфраструктури.
Також серед учасників конгресу — Президент України Володимир Зеленський, перша леді Олена Зеленська, керівник Офісу Президента Андрій Єрмак, Голова Верховної Ради Руслан Стефанчук, Віцепремʼєр-міністр Ірина Верещук, міністр оборони Рустем Умєров, міністр охорони здоров’я Віктор Ляшко та інші члени Кабінету Міністрів.
Комунікаційним партнером конгресу стала агенція MOKO Digital. Креативна команда розробила візуальну айдентику заходу: лого, дизайн комунікаційних матеріалів, мерч.
«Нашим завданням було розробити айдентику, яка б коректно відображала основні складники теми конгресу: життя, здоров’я, боєздатність. А також привертала увагу до психології, теми, про яку в контексті військової медицини інколи забувають. Саме тому центральним елементом лого є грецька літера «псі», міжнародний символ психології», — пояснює Олександра Раскосова, артдиректорка MOKO Digital.
Важливо й те, що композиція літери «псі» символізує поєднання трьох рівноцінних складників здоров’я українського військового: боєздатності, медицини, ментального здоров’я.
«Ми бачимо змію — алюзію до посоха Асклепія (бога лікувального мистецтва), а також меч, що відображає бойову здатність. І силуетно вони утворюють літеру «псі», — коментує дизайнерка Марія Серветник.
Оскільки організатором конгресу є Міністерство оборони України, візуальна айдентика заходу також мала характерні для Збройних сил України особливості: графічні елементи пікселя, кольори степу й оливи.