Фільм Greenpeace показав, як уряди країн піддаються спокусі з боку нечистих на руку груп, які відволікають їх від підписання договору ООН про припинення пластикового забруднення.
У кампанії Greenpeace та We Are Social, яка натхненна Олімпійськими іграми, країни вступають в гонку проти часу, щоб покласти край одноразовому пластику.
Фільм знятий для того, щоб привернути увагу до переговорів щодо договору, які відбудуться в Пусані, Південна Корея, у листопаді.
У кампанії зображені бігуни у костюмах, що уособлюють країни світу, які отримують хабарі від лобістів та компаній, що видобувають викопне паливо. Коли вони добігають до фінішу, неоднозначний фінал залишає глядача здогадуватися, які країни підпишуть договір.
За даними платформи маркетингових досліджень Kantar, 89% глядачів відчують себе залученими до перегляду цієї реклами, у той час як більшість з них вважатимуть бренд більш привабливим після перегляду.