Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів
09 Сер 2024, 11:17

Магазин IKEA ожив у роликах, натхненних фільмами жахів

Культовий шведський ритейлер меблів IKEA випустив серію роликів для соціальних мереж, щоб відзначити запуск своєї нової послуги «натисни і забери».

Серія роликів гумористично антропоморфізує магазини IKEA з витрішкуватими очима та на тонких ногах, щоб показати, що ритейлер тепер «ближче, ніж ви думаєте».

Розроблений лондонським креативним агентством Mother, цей соціальний контент з’являється повністю у зручному для телефонів портретному форматі та підкреслює, що користуватися ІКЕА стало «простіше, ніж будь-коли».

Формула №1 успіху в спортивному маркетингу!

Приєднуйся 10 вересня до Sport Marketing Marathon — марафону стратегій, метрик і рішень, які ведуть бренд до подіуму!

Кейси інтеграцій з різними видами спорту, інфлюєнс-механіки, вимірювання PR та багато іншого.

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

У роликах задіяна масштабна жива лялька, яка імітує малобюджетний вигляд класичних фільмів категорії «B», вбудовуючи дію в реальні локації.

Ролики супроводжуватимуться додатковими повідомленнями, які спрямовуватимуть покупців до найближчого магазину IKEA.

09 Сер 2024, 11:17
Розкажіть друзям про новину

Нове відео

Ще новини за темою

Невидимі образи показали, як медіа ігнорують спортсменів з інтелектуальними порушеннями
Невидимі образи показали, як медіа ігнорують спортсменів з інтелектуальними порушеннями
Бренд туалетного паперу висміяв рекламу трекерів здоров’я
Бренд туалетного паперу висміяв рекламу трекерів здоров’я
Б’юті-бренд Гаррі Стайлза випустив лінійку секс-іграшок
Б’юті-бренд Гаррі Стайлза випустив лінійку секс-іграшок