Готель у штаті Коннектикут запустив кліматичний дзвінок-будильник
08 Сер 2024, 14:50

Готель у штаті Коннектикут запустив кліматичний дзвінок-будильник

Фраза «wake-up call» вже багато років використовується у зв’язку з кліматичною кризою, оскільки політики продовжують просипати кожен новий тривожний сигнал. Тепер готель, який сам себе називає «еко-одержимим», повертає собі це словосполучення і пропонує своїм гостям буквальний пробуджуючий дзвінок на екологічну тематику.

Замість стандартного дзвінка від консьєржа, готель Marcel у Нью-Гейвені, штат Коннектикут, пропонує гостям «кліматичний дзвінок-будильник», де вони можуть почути факти про потепління планети від провідних експертів з цього питання, зокрема кореспондента CBS News Sunday Morning Девіда Поуга та Джона Моралеса, засновника національної приватної компанії з прогнозування погоди ClimaData.

Готель Marcel — перший в країні готель, який працює без викопного палива, використовуючи 100% відновлюваної енергії. Рекламне агентство Cornett з Кентуккі розробило ідею «будильника».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Готель Marcel також запускає веб-сайт з порадами щодо підтримки сталого способу життя. На території готелю розміщені вивіски та телефон у фойє, які заохочують гостей планувати свої кліматичні «дзвінки».

«Інші готелі натискають на кнопку повтору, коли мова заходить про зміну клімату, — каже Брюс Беккер, власник і девелопер готелю Marcel. — Як провідний готель, що не використовує викопне паливо, ми прагнемо бути частиною вирішення проблеми. Наш «Кліматичний пробуджуючий дзвінок» доносить важливі повідомлення до гостей за допомогою авторитетних активістів у сфері зміни клімату, які поділяють нашу надію на глобальне пробудження до реалій нашої планети, що теплішає».

У рамках кампанії готель перераховуватиме частину доходів від перебування гостей на користь New Haven Climate Movement, молодіжної громадської організації, яка виступає за кліматичну справедливість, зелені робочі місця та здорове суспільство.

08 Сер 2024, 14:50
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
«Щедрик» став саундтреком різдвяної реклами Chanel
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
Miller Lite створив камін для розливу холодного пива
«Мовчання — НЕ золото»: відомі приказки переосмислили, щоб зруйнувати стереотипи про домашнє насильство
«Мовчання — НЕ золото»: відомі приказки переосмислили, щоб зруйнувати стереотипи про домашнє насильство