Соцмережа X Ілона Маска судиться з рекламодавцями та великими брендами через їх «масовий бойкот», звинувачуючи такі великі компанії, як Mars та Unilever, у змові, що призвела до збитковості платформи.
«Ми намагалися досягти миру протягом 2 років, тепер це війна», — написав Маск на X про судовий позов.
We tried peace for 2 years, now it is war https://t.co/elgT62uDtF
— Elon Musk (@elonmusk) August 6, 2024
Компанія подала позов проти Всесвітньої федерації рекламодавців, а також низки окремих компаній, які, на її думку, незаконно працювали разом — всупереч власним економічним інтересам — в порушення антитрестового законодавства США.
Ілон Маск звинуватив бренди в тому, що вони навмисно призвели до того, що соціальна мережа втратила «мільярди доларів доходу від реклами».
Багато брендів, які утримували або вилучали рекламні надходження від X, діяли через Глобальний альянс за відповідальні медіа (GARM), створений для того, щоб допомогти індустрії боротися з монетизацією незаконного або шкідливого контенту на диджитал медіаплатформах.
«Простіше кажучи, людям боляче, коли ринок ідей підривається, а деякі точки зору не фінансуються в рамках незаконного бойкоту, — заявила генеральний директор X Лінда Яккаріно у відкритому листі до рекламної індустрії. — Така поведінка є плямою на великій індустрії, і ми не можемо дозволити їй продовжуватися».
Well said by @LindayaX!
— Elon Musk (@elonmusk) August 6, 2024
pic.twitter.com/8nbWkhl5R4
Доходи від реклами в X вже деякий час страждають, оскільки рекламодавці продовжують висловлювати занепокоєння з приводу низки змін, які були впроваджені після того, як Маск купив компанію в 2022 році.
Крім того, сплеск шкідливого контенту був пропущений через модель лідерства «свободи слова» Маска, а відсутність модерації контенту призвела до того, що реклама з’явилася поряд із сумнівним ультраправим та антисемітським контентом.
У позові йдеться про те, що бойкот призвів до того, що X стала «менш ефективним конкурентом» у диджитал рекламі. Соцмережа вимагає відшкодування невизначених збитків і судової заборони на будь-які подальші колективні дії з боку рекламодавців.