Постери, натхненні замахом на Трампа, нагадали про проблему збройного насильства
07 Сер 2024, 17:23

Постери, натхненні замахом на Трампа, нагадали про проблему збройного насильства

13 липня кандидат у президенти США Дональд Трамп став жертвою замаху під час передвиборчого мітингу в Батлері, штаті Пенсильванія, внаслідок чого отримав поранення вуха.

Протягом кількох днів після жахливої ​​події на публіці колишній американський президент з’являвся з пов’язкою на вусі, що надихнуло організацію Artist for Action на створення важливої кампанії, яка нагадує про небезпеку носіння вогнепальної зброї та її вільний обіг по всій країні.

Ініціатива, розроблена спільно з агентством Neon, спрямована на підвищення обізнаності якомога більшої кількості людей проти вогнепальної зброї. Якщо Дональду Трампу пощастило отримати лише поранення вуха, це не так для великої кількості дітей, оскільки щодня 12 дітей гинуть від вогнепальної зброї, а ще 32 отримують поранення від куль.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За допомогою серії постерів, створених штучним інтелектом, які ілюструють обличчя дітей із пов’язками на вухах, організація за підтримки американських громадських діячів сподівається підвищити обізнаність і заохотити громадян брати участь у боротьбі проти збройного насильства.

07 Сер 2024, 17:23
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва