Черепаху, дельфіна та косатку зобразили у вигляді здутих надувних фігур для плавання
06 Сер 2024, 16:20

Черепаху, дельфіна та косатку зобразили у вигляді здутих надувних фігур для плавання

Туристична компанія Thomas Cook та Товариство з охорони морських середовищ зобразили здутих і викинутих на берег тварин, щоб привернути увагу людей до того, що вони викидають свої речі для відпочинку на пляжі.

Створена агентством McCann Birmingham, зовнішня реклама підкреслює разючий контраст між пляжними розвагами та екологічним впливом покинутих предметів на морську дику природу. На постерах косатка, черепаха та дельфін зображені у вигляді напівздутих надувних фігур.

Це результат опитування, проведеного на замовлення YourSayPays, яке показало, що більше третини (37%) відпочивальників купують надувні фігури для плавання для своїх подорожей у Великобританії та за кордоном, але лише половина опитаних (47%) сказали, що повторно використовують або переробляють надувні фігури після відпустки.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Крім того, Thomas Cook співпрацює з готелями, щоб заохотити їх робити свій внесок — 34% опитаних заявили, що вони з більшою ймовірністю переробляли б надувні фігури, якби в готелях були відповідні умови.

06 Сер 2024, 16:20
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Нідерландська телеком-компанія відтворила телефони з культових серіалів Netflix
Нідерландська телеком-компанія відтворила телефони з культових серіалів Netflix
Сильвестр Сталлоне та мексиканський бренд пива закликали сказати «ні» тому, що не подобається
Сильвестр Сталлоне та мексиканський бренд пива закликали сказати «ні» тому, що не подобається
Національні конкурсні програми запрошують молодих креаторів проявити себе
Національні конкурсні програми запрошують молодих креаторів проявити себе