Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів
05 Сер 2024, 16:51

Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів

У сюрреалістичній та візуально вражаючій рекламі Олімпіади та Паралімпіади від компанії-виробника елітних швейцарських годинників Omega відомі паризькі пам’ятки стали ареною, на якій виступають спортсмени.

Кампанія підкреслює, що Omega є офіційним хронометристом Олімпійських та Паралімпійських ігор.

Так, наприклад, олімпійський чемпіон зі стрибків у висоту Джанмарко Тамбері стрибав через Тріумфальну арку. Чемпіон Токіо-2020 зі стрибків з жердиною та світовий рекордсмен Арман Дюплантіс стрибав над католицьким храмом Базиліка Сакре-Кер. Чемпіонка з гольфу Селін Бутьє стартувала з вкритої мохом горгульї на вершині собору Нотр-Дам. Спринтер Еррійон Найтон біг однією з відомих паризьких брукованих вулиць.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Підкреслює казкове дійство трек французького репера SDM, який написав і виконав свій власний оригінальний текст до треку «Born to be a Legend».

Бренд Omega був хронометристом Олімпійських ігор 32 рази та Паралімпійських ігор 31 раз.

05 Сер 2024, 16:51
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Фокстрот запустила мережу поштоматів та зоомаркетів
Фокстрот запустила мережу поштоматів та зоомаркетів
METRO представило концепцію оптокультури у новому ролику
METRO представило концепцію оптокультури у новому ролику
Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії
Мама здивувала сім’ю знанням моржевої мови у ролику інвестиційної компанії