Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів
05 Сер 2024, 16:51

Паризькі пам’ятки стали ареною для олімпійських спортсменів

У сюрреалістичній та візуально вражаючій рекламі Олімпіади та Паралімпіади від компанії-виробника елітних швейцарських годинників Omega відомі паризькі пам’ятки стали ареною, на якій виступають спортсмени.

Кампанія підкреслює, що Omega є офіційним хронометристом Олімпійських та Паралімпійських ігор.

Так, наприклад, олімпійський чемпіон зі стрибків у висоту Джанмарко Тамбері стрибав через Тріумфальну арку. Чемпіон Токіо-2020 зі стрибків з жердиною та світовий рекордсмен Арман Дюплантіс стрибав над католицьким храмом Базиліка Сакре-Кер. Чемпіонка з гольфу Селін Бутьє стартувала з вкритої мохом горгульї на вершині собору Нотр-Дам. Спринтер Еррійон Найтон біг однією з відомих паризьких брукованих вулиць.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Підкреслює казкове дійство трек французького репера SDM, який написав і виконав свій власний оригінальний текст до треку «Born to be a Legend».

Бренд Omega був хронометристом Олімпійських ігор 32 рази та Паралімпійських ігор 31 раз.

05 Сер 2024, 16:51
Розкажіть друзям про новину

Ще новини за темою

Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Suzuki розповів, як його автомобіль виявився дешевшим за молодий шпинат
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Перший раз у 12 клас: як розробили бренд та комунікацію реформи старшої школи
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва
Heineken переробив «Сам удома», щоб розповісти про самотність під час Різдва