Heineken вшанував забуті пляшки пива у гумористичному ролику
02 Сер 2024, 13:46

Heineken вшанував забуті пляшки пива у гумористичному ролику

Відзначаючи Міжнародний день пива, Heineken віддав шану всім загубленим пляшкам пива у світі — тим, про які забувають, поки розмовляють з друзями, або залишають біля більярдного столу, коли гра стає напруженою, або навіть тим, які покриваються конфетті посеред вечірки.

У цьому ролику Heineken поставив соціальні моменти в центр свого меседжу, адже святкування цих моментів важливіше, ніж саме пиво. Зрештою, сам Альфред Гайнекен сказав: «Я не продаю пиво, я продаю gezelligheid («відчуття хороших часів»).

Цей потужний короткометражний ролик, що супроводжується мелодією Дебюссі «Claire de Lune», який додає трохи комедійного відтінку, показує, що найкраще в пиві — це насправді не саме пиво.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

За даними платформи маркетингових досліджень Kantar, після перегляду цієї реклами глядачі вважатимуть бренд Heineken більш привабливим і, швидше за все, спробують його продукцію. Ролик є надзвичайно цікавим, і, за прогнозами, аудиторія буде насолоджуватися ним протягом усього перегляду.

Розкажіть друзям про новину