Ніколи не просто місячні: реклама Libresse нагадала про брак знань про менструацію
02 Сер 2024, 10:46

Ніколи не просто місячні: реклама Libresse нагадала про брак знань про менструацію

Бренд засобів для жіночої гігієни Libresse, або Bodyform, як його називають у Великій Британії, повернувся з новим роликом під назвою «Never Just a Period», який показує, як неадекватне навчання та поради щодо менструації можуть спричинити проблеми та занепокоєння у будь-якому віці, а не лише у пубертатному.

Назва ролика нагадує розчаровану реакцію, яку надто часто отримують люди, котрі висловлюють занепокоєння чи ставлять запитання про менструацію.

Під звуки жіночого оркестру реклама поєднує в собі живі та анімаційні сцени, які проходять через низку заплутаних сценаріїв: від інструкцій до тампонів до мазків, від затримки місячних до материнства.

Нова економічна реальність: які тренди визначатимуть ринок у 2025 – досвід TERWIN, Arcelor Mittal, Kvertus, BRAVE1, Starlight media, ГК «Молочний альянс» та 40 провідних управлінців та державних діячів.

11 квітня на Business Wisdom Summit дізнайтеся, як розширювати партнерства, зміцнювати довіру до бренду та виходити на міжнародні ринки. Реальні стратегії та досвід компаній, які вже зробили цей крок.

Забронювати участь

Як і в попередніх роботах агенції AMV BBDO та Libresse, реклама, знята Люсі Форбс з продакшн-компанії Smuggler, поєднує гумор та сувору реальність, а також заохочує людей руйнувати табу, відкрито говорячи про своє тіло.

«У ролику показано багато речей, про які не прийнято говорити, але які не є чимось незвичайним, наприклад, місячні під час грудного вигодовування, місячні, які не повертаються місяцями після припинення прийому контрацептивів, великі згустки крові під час перименопаузи — все те, чого ми могли б очікувати, якби хтось нам про це сказав», — каже креативна команда AMV BDDO Лорен Пітерс та Августін Серф.

Розкажіть друзям про новину