Бренд засобів для жіночої гігієни Libresse, або Bodyform, як його називають у Великій Британії, повернувся з новим роликом під назвою «Never Just a Period», який показує, як неадекватне навчання та поради щодо менструації можуть спричинити проблеми та занепокоєння у будь-якому віці, а не лише у пубертатному.
Назва ролика нагадує розчаровану реакцію, яку надто часто отримують люди, котрі висловлюють занепокоєння чи ставлять запитання про менструацію.
Під звуки жіночого оркестру реклама поєднує в собі живі та анімаційні сцени, які проходять через низку заплутаних сценаріїв: від інструкцій до тампонів до мазків, від затримки місячних до материнства.
Як і в попередніх роботах агенції AMV BBDO та Libresse, реклама, знята Люсі Форбс з продакшн-компанії Smuggler, поєднує гумор та сувору реальність, а також заохочує людей руйнувати табу, відкрито говорячи про своє тіло.
«У ролику показано багато речей, про які не прийнято говорити, але які не є чимось незвичайним, наприклад, місячні під час грудного вигодовування, місячні, які не повертаються місяцями після припинення прийому контрацептивів, великі згустки крові під час перименопаузи — все те, чого ми могли б очікувати, якби хтось нам про це сказав», — каже креативна команда AMV BDDO Лорен Пітерс та Августін Серф.