Навіщо бути Принцесою-пасажиром, якщо можна бути Принцесою-водієм?
Компанія Ford у Великій Британії використала TikTok-мем «Passenger Princess», які зазвичай зображують жінку, яка любить, щоб її возили в люксі, замість того, щоб самій сідати за кермо. Тренд від Ford базується на системі Mustang Mach E з функцією автопілоту, яка дозволяє водієві також почуватися як принцеса.
Лінійка сувенірної продукції, розроблена агенцією Wieden+Kennedy London та її студією Bodega, включає такі предмети, як тіні Passenger Princess, брелок для ключів, термос, крем для рук та каблучки. Предмети були розроблені лондонською студією Beta Design Office.
Кампанія підтримується також відомими інфлюенсерками та проходитиме на сторінках Ford UK в Instagram та TikTok. Шанувальники матимуть можливість отримати лімітований набір Ford Passenger Princess, а також зареєструватися на тест-драйв Mustang Mach-E.
«Технологія автопілоту BlueCruise від Ford відкриває нові можливості для водіїв, які раніше мали мало шансів насолодитися довгими подорожами та розважитися зі своїми друзями та родиною, — сказала Кетрін Блі, директорка з продажу Ford PV у Великобританії. — Passenger Princess — це тренд, який ми любимо, і завдяки BlueCruise у водіїв з’явився шанс стати Принцесою-пасажиром у власному розумінні цього слова».
«Для брендів може бути легко зануритися в інтернет-культуру, але не настільки, щоб зробити це автентично, — сказав Габріель Марчі, директор Bodega. — Кампанія Ford «Passenger Princess» досягає цього, легко поєднуючи масовий тренд у соціальних мережах з ексклюзивною особливістю Mach-E. Реалізація за допомогою мерч-лінії та інфлюенсерів, а не активів, демонструє сміливість та креативність компанії Ford, показуючи аудиторії, що вона не лише рухається в напрямку майбутнього реклами, але й допомагає формувати його».