Domino’s випустив соус для тих, хто хоче відчути смак дому під час відпустки
01 Сер 2024, 11:29

Domino’s випустив соус для тих, хто хоче відчути смак дому під час відпустки

Поки британці готуються до літніх відпусток, Domino’s піклується про те, щоб вони могли взяти з собою трохи смаку додому.

Для цього бренд представив лімітовану серію соусу «Garlic & Herb» у тревел-форматі. Ця 100-мілілітрова пляшка ідеально поміщається в пакети для рідин в аеропорту, дозволяючи мандрівникам без зайвого клопоту проходити митний контроль.

Це рішення було прийнято після дослідження, яке показало, що 47% тих, хто вирушає у відпустку за кордон, пакують власну їжу або соуси. Опитування 2000 мандрівників показало, що пакетики чаю, шоколад і приправи є одними з найпопулярніших речей, які беруть з собою.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

В середньому люди починають сумувати за домашнім затишком вже через три дні подорожі. Як наслідок, 46% стверджують, що наявність домашніх зручностей робить їхню відпустку приємнішою. Крім того, 51% люблять мати найкраще з обох світів під час відпустки — насолоджуватися новими стравами зі знайомими соусами. Проте 23% зізнаються, що взяли б ще більше домашнього затишку, якби не було обмежень.

Проблеми з пакуванням речей знайомі кожному: 55% намагаються вмістити все необхідне, 28% доводиться обходити обмеження на рідину, а 14% розчаровані тим, що не можуть взяти з собою улюблені продукти харчування.

Кампанія поєднує в собі зручність подорожі та домашній затишок, що робить її виграшною для літніх мандрівників звідусіль.

Розкажіть друзям про новину