Агентство Courage з Торонто розробило кампанію «Bolo Ti(m)e» для KFC, у якій краватка полковника Сандерса більше не є просто прикладом милого аксесуару.
Тепер це годинник, який можна побачити в зовнішній рекламі по всій Канаді, щоб відвідувачі могли побачити, що ресторани KFC подовжили години роботи.
«Насправді ми почали зі створення фізичного годинника, — розповідає засновник і головний виконавчий директор агентства Courage Джоел Хотлі. — Можливо, незабаром ми також будемо готувати щось у цьому напрямку для оформлення магазинів».
У всякому разі зголоднілі за гомілками канадці можуть дізнатися, як довго їхні улюблені KFC планують залишатися відкритими.
«KFC має такі знакові бренд-активи, і ми постійно шукаємо нові способи надати їм більше життя та сенсу, — каже Хотлі. — Це така весела річ, як креатив, з яким можна погратися, і це стає секретним соусом у брифінгах та у творчому процесі. Боло дало нам не просто «рекламу», а повноцінну систему дизайну та платформу, яка вирішила комунікаційну проблему».
Робота стартує цього тижня на білбордах, у соціальних мережах та OLV.