Краватку полковника Сандерса перетворили на стрілки годинника
30 Лип 2024, 10:49

Краватку полковника Сандерса перетворили на стрілки годинника

Агентство Courage з Торонто розробило кампанію «Bolo Ti(m)e» для KFC, у якій краватка полковника Сандерса більше не є просто прикладом милого аксесуару.

Тепер це годинник, який можна побачити в зовнішній рекламі по всій Канаді, щоб відвідувачі могли побачити, що ресторани KFC подовжили години роботи.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Насправді ми почали зі створення фізичного годинника, — розповідає засновник і головний виконавчий директор агентства Courage Джоел Хотлі. — Можливо, незабаром ми також будемо готувати щось у цьому напрямку для оформлення магазинів».

У всякому разі зголоднілі за гомілками канадці можуть дізнатися, як довго їхні улюблені KFC планують залишатися відкритими.

«KFC має такі знакові бренд-активи, і ми постійно шукаємо нові способи надати їм більше життя та сенсу, — каже Хотлі. — Це така весела річ, як креатив, з яким можна погратися, і це стає секретним соусом у брифінгах та у творчому процесі. Боло дало нам не просто «рекламу», а повноцінну систему дизайну та платформу, яка вирішила комунікаційну проблему».

Робота стартує цього тижня на білбордах, у соціальних мережах та OLV.

Розкажіть друзям про новину