Канадський бренд використав гіпноз, щоб запам’ятатися клієнтам
30 Лип 2024, 10:53

Канадський бренд використав гіпноз, щоб запам’ятатися клієнтам

Напевно, виробника серветок Scotties довгий час дратувало те, що люди схильні використовувати назву іншого бренду, коли говорять про серветки. Це принизливо, коли ти — бренд серветок для обличчя №1. Що ж, цей інший бренд покинув Канаду минулого року, і агенція FCB Canada та Scotties скористалися моментом, щоб заохотити канадців виробити звичку згадувати саме бренд Scotties.

Чи є кращий спосіб зробити це, ніж гіпноз? Мабуть, так. Гумористична кампанія обігрує ідею використання гіпнозу для того, щоб асоціювати Scotties з чханням. Виявляється, вона не була бездоганною.

Рекламний ролик транслюється в Канаді на ефірних, соціальних, диджитал та стримінгових каналах.

4 червня MRKTNG MRTHN 2025

У програмі Івенту — 4 панельні дискусії, 30+ провідних маркетологів і комунікаційників країни, 500+ учасників офлайн, 8000+ глядачів онлайн. Це простір сенсів, де стратегія народжується в реальності, а не в брифі!

ЗАБРОНЮВАТИ УЧАСТЬ

«Ми дуже раді, що FCB Canada стала нашим агентством для роботи з брендом Scotties і неймовірно пишаємося тим, що разом з ними дебютувала нова гіпнотична реклама, — заявила С’юзан Ірвінг, операційна директорка Kruger Products. — Цією новою кампанією ми хотіли висміяти той факт, що споживачі роками називали нас неправильним ім’ям, і розповісти споживачам, що Scotties з гордістю служить канадцям вже понад 60 років, і завдяки нашим збільшеним потужностям ми зможемо і надалі залишатися лідером національного ринку в категорії серветок для обличчя».

Розкажіть друзям про новину