McDonald’s довів, що найкращим друзям не потрібно нагадувати про своє замовлення
26 Лип 2024, 11:52

McDonald’s довів, що найкращим друзям не потрібно нагадувати про своє замовлення

Австрійський McDonald’s запустив нову інтегровану бренд-кампанію, що підкреслює силу фаст-фуд мережі, коли мова йде про те, щоб налагоджувати зв’язки та піднімати настрій своїм клієнтам.

Кампанія «Best Friends», створена агенцією DDB Vienna, включає ролик про подорож замовлення в McDonald’s, де всі учасники групи, окрім одного, поділились своїм вибором меню з другом, який прямує до мережі ресторанів.

Один із друзів, що залишився, намагався наздогнати його, щоб пояснити свій вибір страв. Проте виявилось, що найкращий друг весь час знав, яку страву він вибере.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Окрім телебачення, кампанія охоплює радіо, диджитал та соціальні медіа.

Розкажіть друзям про новину