25 Лип 2024, 17:28

Що робити після роботи: креативна агенція перезапустила внутрішній лекторій WORKOUT

Креативна агенція I AM IDEA перезапустила WORKOUT — внутрішній лекторій агенції, спрямований на всесторонній розвиток команди. Раз на місяць I AM IDEA запрошує спікерів з абсолютно різних сфер розповісти про свою індустрію та привідкрити секрети, що не обтяжені NDA.

Цього разу креативна агенція виходить за межі закритих лекцій та запрошує до себе в гості арт-директорів, стратегів, копірайтерів, дизайнерів, піарників та інших креативників. Для цього потрібно заповнити гугл-форму і команда покличе на захід від п’яти креативників.

«WORKOUT — це в першу чергу спроба по-новому переосмислити час після роботи, так це і перекладається, бо ти «аут оф ворк». У креативі важливо не закриватись у власній бульбашці, тому у нас на початку були спікери з різних сфер: від креавтиного продюсера до власника винного магазину. І ми бачимо, як за час повномасштабної війни на ринку з’явилося багато талановитих людей,  Тому вирішили вийти за межі внутрішніх комунікацій і нарешті познайомитися з новим поколінням креативників. Це і стало основною фішкою оновленого WORKOUT», — розповіла команда креативної агенції I AM IDEA.

Першим лектором на WORKOUT стане Максим Сердюк, співзасновник та продюсер KNIFE! Films. Він розповість, як створювати популярне документальне кіно. 

Нещодавно KNIFE! Films випустили серіал про креативний український ринок разом з onoffline школою SKVOT «Три в одному».

Розкажіть друзям про новину

Нове відео