У Таїланді рис — це не просто основний продукт харчування, а невід’ємна частина повсякденного життя. Хоча KFC є однією з найпопулярніших мереж ресторанів країни, вона також бореться з культурним сприйняттям смаженої курки як розкішної страви, а не повсякденної їжі для комфорту.
Бренд запропонував рішення — «Uncle KFC’s Rice Bowls», що поєднує в собі їжу, яка вже стала синонімом, і більш традиційну, доступну частину тайської культури. Реклама, що просуває нову лінійку рисових боулів, пропонує сюрреалістичний погляд на вічну дилему вибору страви на вечерю.
У центрі уваги реклами пара, яка намагається домовитися про місце для вечері, перш ніж перетворитися на мрію гурмана, в результаті чого полковник Сандерс з’являється в образі чарівного і скромного тайського дядьки, як натяк на місцеві заклади харчування, якими часто керують привітні дядьки та тітки.
«Це наче Схід зустрічається із Заходом, — каже режисер Тірапол Сунета. — Розкриваючи тайську ідентичність дядька Сандерса, ми подолали глобальний брендовий бар’єр».