Австралійські інфлюенсери передали свої акаунти у соцмережах звичайним австралійцям
22 Лип 2024, 14:28

Австралійські інфлюенсери передали свої акаунти у соцмережах звичайним австралійцям

Поки інфлюенсери насолоджувалися справжньою відпусткою без жодних зобов’язань у соціальних мережах чи контент-плану, агенція Serviceplan та Australia Tourism передали їх акаунти звичайним австрійцям (для кампанії їх назвали AUTfluencers), які показали Австралію зі свого погляду як місцеві. Інфлюенсери залишили свої смартфони, заохочуючи інших туристів зробити те саме.

Німецька лайфстайл-інфлюенсерка xLaeta розпочала кампанію в червні. Вона почала з міста Моцарта Зальцбург і використовувала свій офлайн-час для розслабленого відпочинку без смартфона. Тим часом її акаунт перейняла AUTfluencer Lieselotte, яка показала, що їжа займає центральне місце в австрійському способі життя. Італійська інфлюенсерка Джулія Ламарка насолоджувалася офлайн-відпусткою в Шладмінгу, а Поліна Бурашнікова з Нідерландів — у Зефельд-ін-Тіроль та чеська блогерка Їтка Новачкова — на озері Траунзее.

Тим часом їхніми акаунтами керували місцеві жителі, які надали понад 4,1 мільйонам підписників достовірну інформацію про повсякденне життя та культуру Австрії, що дозволило інфлюенсерам у реальному часі відкрити для себе австрійський спосіб життя.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Нашою метою було привернути увагу до важливої проблеми тиску в соціальних мережах. Багато людей відчувають себе перевантаженими і терміново потребують перерви. Водночас ми хотіли показати різноманітні регіони Австрії як ідеальні місця для тайм-ауту. Наші AUTfluencers досягли цього у неймовірно автентичний та гумористичний спосіб», — заявила Сандра Штіхаунер, операційна директорка Міністерства туризму Австрії.

Ідея виявилася дуже популярною. 25 мільйонів переглядів та понад 100 заявок набрали понад 2,3 мільйона підписників з 15 країн.

До кінця липня інші інфлюенсери можуть подати заявку на офлайн-відпустку і бути представленими AUTfluencers під час свого тайм-ауту в соціальних мережах.

Розкажіть друзям про новину