Adidas видалив рекламу з Беллою Хадід після критики з боку Ізраїлю
22 Лип 2024, 14:24

Adidas видалив рекламу з Беллою Хадід після критики з боку Ізраїлю

Компанія Adidas відмовилася від участі супермоделі Белли Хадід, яка є наполовину палестинкою, у рекламній кампанії кросівок SL72.

Вибір Хадід викликав критику як звичайних користувачів, так і офіційного акаунту Ізраїлю в соціальній мережі X.

«Вгадайте, хто є обличчям кампанії Adidas? Белла Хадід, наполовину палестинська модель», — йдеться в дописі.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Вибір Adidas розкритикували через ворожість Хадід до Ізраїлю і нагадав, що 11 ізраїльських спортсменів були вбиті членами палестинського угруповання «Чорний вересень» на Олімпіаді у Мюнхені. Окрім цього, модель активно підтримує палестинців і на початку 2024 року пожертвувала гроші на підтримку зусиль з надання допомоги у зв’язку з війною в Газі.

Інші користувачі соціальних мереж виступили на захист Хадід і закликали до бойкоту компанії Adidas після рішення про припинення кампанії.

Бренд у свою чергу підтвердив інформаційній агенції AFP, що негайно «перегляне решту кампанії».

«Ми усвідомлюємо, що були зроблені зв’язки з трагічними історичними подіями — хоча вони були абсолютно ненавмисними — і просимо вибачення за будь-яке засмучення або страждання», — зазначив Adidas.

Видання Daily Mail та TMZ повідомили, що модель найняла юридичного радника, щоб подати позов проти Adidas за відсутність публічної підзвітності.

Розкажіть друзям про новину