В Україні визначили переможців першого фестивалю ШІ від українського медіасервісу
22 Лип 2024, 10:57

В Україні визначили переможців першого фестивалю ШІ від українського медіасервісу

Медіасервіс MEGOGO оголосив переможців першого креаторського фестивалю штучного інтелекту MEGOGO AI Film Festival в рамках церемонії нагородження XV Одеського міжнародного кінофестивалю 20 липня. 

  • Гран-прі, 234 000 грн — Ілля Дуцик YUVI — «Мій Страх», з музичним відео, у якому автори досліджували ШІ і площини його використання;
  • Золото, 117 000 грн — Павло Василишин&ГО «НЕ ГАБСБУРГИ» — «Медичний Ангел», документальна картина про Софію Окуневську, одну з перших жінок-лікарів в Україні та Австро-Угорщині; 
  • Срібло, 78 000 грн — Володимир Чернер — Binarion, у якому досліджуються теми свідомості, людяності та вибору у світі високих технологій;  
  • Бронза, 39 000 грн — Євген Чернишов — «Аномалія», з відеороботою про те, як звичайне життя головного героя перетворюється на низку сюрреалістичних пригод, викликаних надмірним використанням штучного інтелекту. 

Лауреатами стали: Ольга Скворчевська&Казкова мудрість — «Їжачок і зірочка», Ірина Сосімович (Гарькавець) — «Війна яка завжди поруч», Андрій Фльорко&Fitz Roy — PALLADIUM, Михайло Хейна — Ukraїna, Владислав Левковський — DREAMER, Данііл Лях&Liakh & Daniel James Boulton — MIDDLE NAME BLANK, Олена Тарасова — «Без назви», Анна Баум «Без назви», Олександра Шандра&Андрій Науменко&інді-гурт Black Balloon — «Намалюю», Аліна Парчевська&SHEETEL «Дванадцять», Валентин Криворученко&Анастасія Кубрицька — «Таврійські Ігри 2050», Ольга Мороз — «Таємниця», Євген Білозеров — «Ведмедик, про якого забули», Кондратюк Валентин&Strumer production — Твоя Україна. 

Роботи переможців та лауреатів можна переглянути на медіасервісі MEGOGO, їх обирали серед 89 поданих відео.  

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

«Нам вдалось не тільки підтримати креативну спільноту, яка працює з найновітнішими досягненнями ШІ, а і дослідити її. З огляду на те, наскільки АІ технології з виробництва контенту нові та стрімко змінні, ми не мали усталеного ряду очікувань, хотіли зорієнтуватися, чи цікаві українським креаторам нові можливості і як вони їх досліджують, розвивають. Значна частина робіт конкурсантів була зорієнтована саме на українського глядача і український ринок, і це перспективно: локальні історії можуть бути цікавими всередині країни, без орієнтиру на теми з-за кордону заради залучення додаткових бюджетів у виробництво. Вражені кількістю робіт високої якості та на цікаві тематики, тому збільшили кількість лауреатів. Наступного року плануємо продовжувати та впевнені, побачимо абсолютно новий рівень», — зазначила Валерія Толочина, CMO медіасервісу MEGOGO, під час церемонії нагородження. 

Нагадаємо, до участі розглядались короткометражні фільми, анімаційні чи мультиплікаційні відео, створені за допомогою різних інструментів штучного інтелекту тривалістю до 10 хв. Основна ціль MEGOGO AI Film Festival — підтримати українську спільноту творців та популяризувати використання новітніх технологій штучного інтелекту для створення фільмів та анімацій. Офіційний партнер конкурсу — XV Одеський міжнародний кінофестиваль.

Розкажіть друзям про новину