Шанувальники Чикен МакНагетс знають про його чотири класичні форми — кістка, м’яч, дзвоник, чобіт — і про те, що останній є найкращою формою для занурення у соус.
Нова, перша у своєму роді кампанія #BootPursuit від агенцій DDB Sydney та Mango Communications віддає данину поваги чудовій здатності нагетсів у формі чоботів до занурення, надаючи фанатам шанс взути свої ноги в одну з 2 000 пар лімітованих чоботів Nuggies.
Щоб взяти участь у кампанії, учасникам потрібно придбати Чикен Макнагетс і знайти нагетс у формі чобота. Тримаючи в руках нагетс, потрібно відсканувати QR-код на пачці.
Застосунок-сканер використовує камеру телефону, щоб відсканувати потрібний шматочок і надає доступ до форми для участі в акції. Ця акція є першою у своєму роді, яка використовує розпізнавання курячих нагетсів за допомогою штучного інтелекту.
За допомогою тижнів ретельного і всебічного тестування (і дегустації) з Google Gemini ШІ-сканер навчився не тільки розпізнавати ідеальні курячі нагетси у формі чобота, але й відрізняти їх від об’єктів, схожих на нагетси, а також від інших форм нагетсів.
Кампанія #BootPursuit стартувала цього тижня і триватиме три тижні, протягом яких буде розіграно 2 000 пар чоботів Nuggies.