Apple зобразив суворий, майже утопічний ландшафт онлайн-спостереження «Flock».
Рекламний ролик компанії зображує світ, де за користувачами постійно стежить зграя птахоподібних камер, відстежуючи та аналізуючи кожен їхній диджитал рух. Ця моторошна картина слугує різким контрастом до обіцянки приватності, яку пропонують iPhone та браузер Safari від технологічного гіганта.
Камери спостереження повсюдно перетворюються на крилатих ворогів, таких як кажани і чайки, що налітають на телефони і дивляться на них занадто близько. Але коли ці диджитал хижаки наближаються, користувач перемикається на Safari, знищуючи їх.
Основний меседж 30-секундного ролика зрозумілий: за всіма стежать, але Safari може допомогти це зупинити.
Ця жахлива розповідь запозичена з теорії змови про те, що «птахи не реальні», яка проголошує, що птахи — це безпілотники, розгорнуті урядом США для шпигунства за людьми.
Фільм прямо кидає виклик конкурентам, таким як Google Chrome, який нещодавно зіткнувся з юридичними наслідками через те, що вводив в оману споживачів щодо свого режиму інкогніто.