Зловісна реклама Apple нагадала «Чорне дзеркало»
19 Лип 2024, 11:05

Зловісна реклама Apple нагадала «Чорне дзеркало»

Apple зобразив суворий, майже утопічний ландшафт онлайн-спостереження «Flock».

Рекламний ролик компанії зображує світ, де за користувачами постійно стежить зграя птахоподібних камер, відстежуючи та аналізуючи кожен їхній диджитал рух. Ця моторошна картина слугує різким контрастом до обіцянки приватності, яку пропонують iPhone та браузер Safari від технологічного гіганта.

Камери спостереження повсюдно перетворюються на крилатих ворогів, таких як кажани і чайки, що налітають на телефони і дивляться на них занадто близько. Але коли ці диджитал хижаки наближаються, користувач перемикається на Safari, знищуючи їх.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Основний меседж 30-секундного ролика зрозумілий: за всіма стежать, але Safari може допомогти це зупинити.

Ця жахлива розповідь запозичена з теорії змови про те, що «птахи не реальні», яка проголошує, що птахи — це безпілотники, розгорнуті урядом США для шпигунства за людьми.

Фільм прямо кидає виклик конкурентам, таким як Google Chrome, який нещодавно зіткнувся з юридичними наслідками через те, що вводив в оману споживачів щодо свого режиму інкогніто.

Розкажіть друзям про новину