Провідна платформа аудіокниг і подкастів Audible запустила найбільшу у світі кампанію з використанням доповненої реальності, яка має охопити понад 60 мільйонів людей по всьому світу.
Ця амбітна кампанія є частиною першої глобальної маркетингової кампанії Audible під назвою «There’s more to imagine when you listen», яка стартувала минулого місяця. Проєкт розповідає про те, як прослуховування Audible може трансформувати повсякденне життя, занурюючи слухачів у надзвичайні світи.
Ця кампанія знаменує собою перше глобальне використання технології WinDOOH, або «AR з масовою участю». WinDOOH інтегрує 4k всепогодні камери з візуальними ефектами та анімацією для створення AR-досвіду безпосередньо на екранах.
Технологія перетворює екрани на вікна, в яких відображаються інтерактивні всесвіти, натхненні популярними Audible Originals та ексклюзивними творами, такими як науково-фантастичний хіт «Проєкт “Радуйся, Маріє”» та переказ «Русалоньки».
Реклама буде показана на 12 екранах у знакових місцях, включаючи Таймс-сквер у Нью-Йорку, Нейшенал-Гарбор у Вашингтоні та Meridian Steps у Лондоні. Вона триватиме чотири тижні у США та Канаді і два тижні у Великій Британії.
Креативна студія Fold 7 очолила кампанію.