Ролик фаст-фуд мережі розповів про любов Дедпула до чимічанги
18 Лип 2024, 17:01

Ролик фаст-фуд мережі розповів про любов Дедпула до чимічанги

Весела реклама від Maximum Effort рекламує нове лімітоване меню мережі фаст-фуд ресторанів Jack in the Box, натхненне любов’ю супергероя до чимічанги.

Jack in the Box запросив фанатів Marvel до своїх закладів після запуску кампанії на честь майбутнього літнього фільму «Дедпул і Росомаха», що вийде на екрани 26 липня.

Відомий своєю любов’ю до чимічанги, Дедпул займає центральне місце в серії гумористичних рекламних роликів про нову страву бренду у вигляді мінічимічанги Mini Chimi Bang Bangs, що з’явилася в продажу цього тижня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У ролику під назвою «Celebrity Endorsement» глядачі спостерігають за наслідками типової бійки Дедпула та Росомахи в ресторані Jack in the Box.

Посеред хаосу Дедпул одягає голову Джека, маскота мережі, і рекламує нову страву з притаманною йому дотепністю.

Кампанія є роботою Maximum Effort, креативного агентства Раяна Рейнольдса, і слідує за успіхом кампанії до Дня Святого Патріка, яку команда розробила разом з Mint Mobile.

Сам Рейнольдс приєднався до святкувань, поділившись ексклюзивним роликом на своїх соціальних каналах.

Розкажіть друзям про новину