18 Лип 2024, 14:51

Під захистом креативу: креативники створили «сейф-сховище» для зерна

Українські рекламісти з Brain Tank представили компанію «Планета Пластик» на агрофорумі, розкривши потенціал їх зернових рукавів, оригінально, захистивши образ зернових полів від постійної «креативної» експлуатації.

Як каже рекламний гуру Добрентій Спелімович: «Щоб зрозуміти зерно, треба стати ним».

Саме тому команда поставилась до цих слів відповідально та серйозно, шукаючи інсайт у відчуттях самого зерна, яке взаємодіє з продукцією клієнта, а не пішли шляхом найменшого спротиву, експлуатуючи шаблонні аграрні образи у поєднанні з незрозумілим набором текстів.

І звісно, інсайт було знайдено. Адже як зерно може відчувати себе у поліетиленовому рукаві, який захищає його від всіх зовнішніх чинників, як не у повній безпеці?!

Логічно і те, що врожай для аграрія — це його капітал, який він прагне зберегти у безпечному місці. Це чітка аналогія зі звичайним капіталом, який люди зберігають у банківських сховищах.

Тож, зарядившись інсайтами, дизайнери створили образ сейф-сховища, що виконував багато маркетингових задач та транслював безліч важливих повідомлень для аудиторії.

До класного візуала був необхідний гучний змістовний слоган, який підсилював би візуальний спіч мовним.

«Сейф свій врожай» став тим самим влучним слоганом, фішкою якого є подвійне значення слова «сейф». Адже «сейф» — це одразу і «сховище», і українська адаптація слова «save», що у спонукальній формі заохочує зберігати свій врожай.

У роботі над стендом для форуму креативники використали абсолютно неочікуваний і нетиповий чорний колір як бекграунд для всього наповнення, аби донести загальний образ «Планети Пластик» як технологічного та сучасного виробника, який виділяється на фоні інших та постійно розвивається.

Флаєр для події був оформлений у вигляді сейфа, щоб зрештою впевнити кожного та закріпитись у пам’яті.

Сміливість дала результати: «Планета Пластик» стали найпомітнішим стендом на форумі, який привертав до себе максимум уваги.

Але важливіше те, що вони були не лише найпомітнішими, а й максимально зрозумілими для публіки завдяки комплексному підходу до креативу і тому, що повідомлення «зберігати найцінніше» більш змістовне, ніж просто показ зернового рукава посеред поля.

Розкажіть друзям про новину