Український бренд одягу розкритикували через колаборацію з міжнародним спонсором війни
18 Лип 2024, 10:40
PR

Український бренд одягу розкритикували через колаборацію з міжнародним спонсором війни

Бренд одягу Cultnaked втрапив у скандал через колаборацію з компанією PepsiCo, яку НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни.

«Новий стиль. Культовий смак. В рамках ребрендингу логотипа і нашого стилю ми об’єднались з Мері Фуртас та Cultnaked у новій колабі. Кожен образ відображає зухвалу та освіжаючу сутність обох брендів», — йдеться у дописі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Pepsi Ukraine (@pepsiukraine)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Таке партнерство обурило українців через те, що PepsiCo досі працює в рф, а також збільшила свої доходи в країні-агресорці у перший рік повномасштабного вторгнення.

У коментарях українці писали про те, що «співпраця з Pepsi на 3 році повномасштабного вторгнення — це дно», «гроші не пахнуть», а також нагадали про те, як компанія заборонила у рекламі згадувати війну в Україні та ЗСУ.

Креативна директорка Cultnaked Мері Фуртас та PepsiCo поки не давали жодних коментарів з приводу критики колаборації.

Розкажіть друзям про новину