Бренд одягу Cultnaked втрапив у скандал через колаборацію з компанією PepsiCo, яку НАЗК внесло до переліку міжнародних спонсорів війни.
«Новий стиль. Культовий смак. В рамках ребрендингу логотипа і нашого стилю ми об’єднались з Мері Фуртас та Cultnaked у новій колабі. Кожен образ відображає зухвалу та освіжаючу сутність обох брендів», — йдеться у дописі.
Таке партнерство обурило українців через те, що PepsiCo досі працює в рф, а також збільшила свої доходи в країні-агресорці у перший рік повномасштабного вторгнення.
У коментарях українці писали про те, що «співпраця з Pepsi на 3 році повномасштабного вторгнення — це дно», «гроші не пахнуть», а також нагадали про те, як компанія заборонила у рекламі згадувати війну в Україні та ЗСУ.
Креативна директорка Cultnaked Мері Фуртас та PepsiCo поки не давали жодних коментарів з приводу критики колаборації.