Минулого тижня було презентовано відео та чуттєві зображення акторки Зої Кравіц, яка знялася для книги модного дому Saint Laurent «Zoë», а її наречений актор Ченнінг Татум представлятиме нові парфуми Versace.
Італійський дім обрав актора обличчям чоловічих ароматів Versace Eros, нова кампанія яких вийде 6 серпня і буде супроводжуватися короткометражним фільмом.
Це буде перша кампанія Татума для бренду, хоча він вже багато років підтримує тісні дружні стосунки з головною креативною директоркою компанії Донателлою Версаче і неодноразово з’являвся на червоних доріжках у вбранні цього бренду.
«Коли я почав працювати моделлю в 2000-х роках, Versace був брендом, з яким я завжди хотів працювати, але так і не зміг, тому ця кампанія здається мені особливою і особистою, — сказав Татум. — Ім’я Versace має таке велике значення для багатьох людей по всьому світу, і бути частиною цієї спадщини — справжній привілей. Донателла — справжня ікона і друг, і я з нетерпінням чекаю на реакцію на те, що ми створили разом».
Не розкриваючи подробиць концепції кампанії, Версаче сказала, що їй «дуже сподобалося працювати з Ченнінгом над цією зйомкою. Він не тільки виглядає приголомшливо, він також вклав своє серце в цю кампанію».
«Він демонструє силу і владу, а також є одним з найдобріших і найчарівніших чоловіків, яких я зустрічала. Він визначає сучасну мужність. Ідеальний чоловік Versace. Немає нікого кращого для втілення Eros», — сказала дизайнер.
Як повідомлялося, перший аромат Eros, названий на честь грецького бога кохання і сина Афродіти, був представлений у 2012 році. Тоді Версаче вирішила заглибитися в міфологію в знак поваги до любові її брата і покійного засновника бренду Джанні Версаче до грецької історії.
Нова парфумована вода для чоловіків з флаконом буде представлена в рамках останньої кампанії, приєднавшись до вже існуючих ароматів колекції Eros та Eros Flame.