16 Лип 2024, 13:07

Pizza Hut потролила Domino’s, ставши офіційним спонсором доміно

Pizza Hut UK стала «офіційним спонсором доміно» у новій веселій кампанії, у рамках якої мережа піцерій висміює одного зі своїх найбільших конкурентів.

Створений міжнародним агентством Iris Worldwide, креатив ґрунтується на тизерах поза домом, запущених минулого тижня, у яких написано: «Люди, які люблять доміно, люблять Pizza Hut».

Хоча кампанія може здатися трохи провокаційною, спонсорство піцерії насправді пов’язане з Чемпіонатом світу з доміно 2024, а американська мережа використовує блискучу гру слів.

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

Інноваційний соціальний креатив стане частиною нової платформи бренду Pizza Hut «Together We Pizza» з акцентом на використанні культурних моментів, що викликають соціальний ажіотаж та згуртованість.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео