16 Лип 2024, 11:03

IKEA запросила покупців зазирнути до шафи, наповненої осудом та упередженнями до ЛГБТК+

До Місяця гордості індійський підрозділ меблевого гіганта ІКЕА запустив кампанію, яка змусить переосмислити шафи та упереджені уявлення про них. Фільм під назвою «The Closet» відкриває двері до боротьби, з якою стикається ЛГБТКІА+ спільнота.

Відео, створене рекламним агентством Leo Burnett India, поміщає глядачів у саме серце проблеми, запрошуючи їх зайти до фізичної шафи, встановленої в магазині IKEA. Тут їх оточує шепіт суспільного осуду, упередження, які змушують ЛГБТКІА+ жити в страху та приховувати свою справжню сутність.

Ця кампанія пробивається крізь шум своєю простотою. Поміщаючи глядачів безпосередньо в простір, який відображає ізоляцію, яку часто відчувають ті, хто не є гетеросексуальними або цисгендерними, «The Closet» сприяє емпатії та закликає глядачів протистояти власним упередженням, супроводжуючи цей досвід центральним меседжем: «Шафи для одягу, а не для ідентичностей».

Зміцніть бренд роботодавця, використавши ефективні стратегії управління талантами понад 30 HR-лідерів на HR Wisdom Summit.

17 липня понад 30 спікерів з Райффайзен Банку, DTEK, ArcelorMittal та інших великих компаній поділяться дієвими практиками розвитку команди, адаптації ветеранів у робоче середовище та використання інновацій.

Забронювати участь

«За допомогою «The Closet» ми маємо намір зазирнути у незручний світ для багатьох представників ЛГБТК+ спільноти. Нагадування про те, що нам потрібно будувати світ, який є більш прийнятним і наповненим любов’ю, де ніхто не повинен жити в незручному просторі лише за те, що він є справжнім», — ділиться Правін Сутар, національний креативний директор Leo Burnett Orchard.

Розкажіть друзям про новину

Нове відео