До Місяця гордості індійський підрозділ меблевого гіганта ІКЕА запустив кампанію, яка змусить переосмислити шафи та упереджені уявлення про них. Фільм під назвою «The Closet» відкриває двері до боротьби, з якою стикається ЛГБТКІА+ спільнота.
Відео, створене рекламним агентством Leo Burnett India, поміщає глядачів у саме серце проблеми, запрошуючи їх зайти до фізичної шафи, встановленої в магазині IKEA. Тут їх оточує шепіт суспільного осуду, упередження, які змушують ЛГБТКІА+ жити в страху та приховувати свою справжню сутність.
Ця кампанія пробивається крізь шум своєю простотою. Поміщаючи глядачів безпосередньо в простір, який відображає ізоляцію, яку часто відчувають ті, хто не є гетеросексуальними або цисгендерними, «The Closet» сприяє емпатії та закликає глядачів протистояти власним упередженням, супроводжуючи цей досвід центральним меседжем: «Шафи для одягу, а не для ідентичностей».
«За допомогою «The Closet» ми маємо намір зазирнути у незручний світ для багатьох представників ЛГБТК+ спільноти. Нагадування про те, що нам потрібно будувати світ, який є більш прийнятним і наповненим любов’ю, де ніхто не повинен жити в незручному просторі лише за те, що він є справжнім», — ділиться Правін Сутар, національний креативний директор Leo Burnett Orchard.