Деніел Крейг став обличчям кампанії Loewe
15 Лип 2024, 16:17

Деніел Крейг став обличчям кампанії Loewe

LOEWE офіційно представив кампанію чоловічого одягу сезону осінь-зима 2024, головним героєм якої став голлівудський актор Деніел Крейг, відомий своєю культовою роллю Джеймса Бонда.

У колекції були представлені роботи американського художника Річарда Хокінса, відомий тим, що поєднує відсилання до поп-культури з таємничими посиланнями та цитатами. Він часто черпає натхнення в сучасних знаменитостях, секс-туризмі, а також грецькій та римській скульптурі.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений LOEWE (@loewe)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Протягом останніх трьох десятиліть творчість Хокінса зосереджувалася навколо його захоплення чоловічим тілом, літературними та філософськими міфологемами, що лежать в основі його репрезентації. Провокація стикається з естетикою і перетворюється на головне натхнення для цієї колекції.

У цих зображеннях кампанії Крейг постає об’єктом захоплення, що йде пліч-о-пліч з натхненням Хокінса від сучасних знаменитостей і здатністю Джонатана Андерсона об’єднати поп-культуру з характерною естетикою LOEWE.

Розкажіть друзям про новину