Свіжість Orbit в оновленому дизайні з улюбленими смаками
16 Лип 2024, 12:37

Свіжість Orbit в оновленому дизайні з улюбленими смаками

Orbit проводить ребрендинг, зберігаючи улюблені смаки жувальної гумки для численних шанувальників. Бренд представляє новий стильний дизайн паковання та запускає масштабну медіакампанію «Смакуй свіжість».

Категорія жувальної гумки продовжує користуватися незмінною популярністю в Україні. Споживачі цінують не лише ефект свіжості, але й те, що жування гумки допомагає зосередитися та зняти напругу під час навчання, роботи або інших завдань, що потребують концентрації.

Orbit залишається одним із найулюбленіших брендів жувальної гумки серед українців. Щоб відповідати актуальним трендам та уподобанням споживачів, Orbit оновлює дизайн паковання, роблячи його більш стильним та привабливим. Покращений дизайн українці зможуть побачити не тільки на полицях магазинів, а й на великих екранах. Адже бренд запускає нову медіакампанію під назвою «Смакуй свіжість».

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Так, Orbit стає першим брендом жувальної гумки, який з 2022 року повертається на телебачення. Кампанія «Смакуй свіжість» підкреслює оновлений вигляд Orbit, водночас зберігаючи улюблені смаки для мільйонів споживачів.

Розкажіть друзям про новину