Balenciaga заколабилась з грою Need for Speed Mobile
12 Лип 2024, 11:41

Balenciaga заколабилась з грою Need for Speed Mobile

Після співпраці з платіжною системою Alipay Balenciaga продовжує налагоджувати зв’язки з китайськими технологічними гігантами через останню колаборацію з гоночною відеогрою Need for Speed Mobile, що належить телекомунікаційній компанії Tencent.

Колаборація включає в себе ігрові товари для персонажів і гоночних автомобілів, а також фізичні товари, які будуть доступні в обраних магазинах Balenciaga, на сайті balenciaga.cn і в WeChat Mini Program.

Перша гра Need for Speed була випущена в 1994 році компанією Electronic Arts і швидко стала культовою. Need for Speed Mobile, також відома як Need for Speed: Assembly, була запущена 11 липня у материковому Китаї.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Ліцензійну мобільну гру розробила студія TiMi Games, що входить до складу Tencent Games. За словами Balenciaga, мобільна гра буде запущена на решті території Великого Китаю в серпні.

У грі користувачі відкриють для себе шість образів персонажів і чотири дизайни автомобілів, розроблені креативним директором Balenciaga Демною, на основі класичних силуетів з останніх колекцій. Скіни Balenciaga можна придбати в ігровому бутику, а деякі предмети можна буде розблокувати після виконання завдань.

Для свого фізичного аналога Демна розробив капсульну колекцію з восьми предметів: худі, футболки та спортивні штани з NFC-чипами, які надають покупцям ранній доступ до спеціального скіну у віртуальному світі перегонів.

Усередині тематичного міського пейзажу Balenciaga під назвою «Heat Valley» гравці також зможуть віртуально оглянути лондонський флагман бренду і здійснити попередній тур майбутнім флагманом Taikoo Hui в Шанхаї, відкриття якого заплановано на найближчий час.

Прив’язка до Need for Speed Mobile слугує локальним експериментом для подальшого налагодження безперешкодного зв’язку з китайськими покупцями, які розуміються на диджитал технологіях.

Розкажіть друзям про новину