Хотілося б сказати світові, щоб він забирався геть і проводити більше часу в солодкому притулку своєї спальні? Американський підрозділ IKEA знає все про це і запустив кампанію «The Year of Sleep», щоб заохотити людей створити ліжко своєї мрії.
Нова кампанія включає 3D-білборд на Таймс-Сквер та ролик, що фокусується на широко розповсюдженому прагненні до «радості від пропущеного», відомого як JOMO.
«Ми розуміємо, наскільки важливий якісний сон для нашого фізичного та психічного благополуччя, саме тому ми прагнемо запропонувати комплексне рішення для сну, — каже Крістін Вайтхоук, керівниця відділу маркетингу ІКЕА USA. — Ми хочемо зосередитися на тому, як ми можемо допомогти людям облаштувати свій дім для кращого сну за допомогою наших шести «Основ сну ІКЕА»: комфорту, світла, температури, звуку, якості повітря та прибирання».
Агентство Ogilvy створило ролик «The Place to Be», що демонструє відчуття JOMO, яке виникає, коли простір для сну відображає індивідуальність кожного.
Захоплення Таймс-Сквер включає в себе відео з ефектом занурення, яке циклічно змінюється між денними та нічними сценами.
«Розміщуючи цей білборд у місті, яке ніколи не спить, ми підкреслюємо важливість «дати всьому іншому відпочити» посеред метушні, — каже Вайтхок. — Зовнішня реклама може мати великий вплив на кампанію, і ми будемо використовувати більше зовнішніх форматів протягом року».
«Тенденція JOMO полягає в тому, що люди відновлюють свій час і знаходять радість у спокійних моментах вдома, — додала вона. — В умовах повсякденної метушні, яка впливає на наш режим сну і загальне самопочуття, люди все частіше віддають перевагу повноцінному нічному сну і відпочинку».