Хотілося б сказати світові, щоб він забирався геть і проводити більше часу в солодкому притулку своєї спальні? Американський підрозділ IKEA знає все про це і запустив кампанію «The Year of Sleep», щоб заохотити людей створити ліжко своєї мрії.
Нова кампанія включає 3D-білборд на Таймс-Сквер та ролик, що фокусується на широко розповсюдженому прагненні до «радості від пропущеного», відомого як JOMO.
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/unnamed_2-1024x770.png?x82823)
![](https://mmr.ua/wp-content/uploads/2024/07/unnamed_2-1024x770.png?x82823)
«Ми розуміємо, наскільки важливий якісний сон для нашого фізичного та психічного благополуччя, саме тому ми прагнемо запропонувати комплексне рішення для сну, — каже Крістін Вайтхоук, керівниця відділу маркетингу ІКЕА USA. — Ми хочемо зосередитися на тому, як ми можемо допомогти людям облаштувати свій дім для кращого сну за допомогою наших шести «Основ сну ІКЕА»: комфорту, світла, температури, звуку, якості повітря та прибирання».
Агентство Ogilvy створило ролик «The Place to Be», що демонструє відчуття JOMO, яке виникає, коли простір для сну відображає індивідуальність кожного.
Захоплення Таймс-Сквер включає в себе відео з ефектом занурення, яке циклічно змінюється між денними та нічними сценами.
«Розміщуючи цей білборд у місті, яке ніколи не спить, ми підкреслюємо важливість «дати всьому іншому відпочити» посеред метушні, — каже Вайтхок. — Зовнішня реклама може мати великий вплив на кампанію, і ми будемо використовувати більше зовнішніх форматів протягом року».
«Тенденція JOMO полягає в тому, що люди відновлюють свій час і знаходять радість у спокійних моментах вдома, — додала вона. — В умовах повсякденної метушні, яка впливає на наш режим сну і загальне самопочуття, люди все частіше віддають перевагу повноцінному нічному сну і відпочинку».