Stella Artois роздасть пиво відвідувачам Вімблдона, коли дощ зупинить гру
11 Лип 2024, 10:35

Stella Artois роздасть пиво відвідувачам Вімблдона, коли дощ зупинить гру

Спортивне літо в самому розпалі, але є одна дуже знайома річ, яка все ще може зіпсувати все задоволення — це чудова британська погода.

Stella Artois, офіційне пиво Вімблдона, гарантує, що навіть дощовий день не зіпсує настрій завдяки кампанії «When it Rains, We Pour».

Девід Бекхем, амбасадор Stella Artois та постійний відвідувач Вімблдона, знявся у відеоролику кампанії, який з’явився у соцмережах Stella Artois минулого тижня.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Кампанія пропонує вболівальникам по всій країні отримати безкоштовну пінту Stella Artois у вигляді кешбеку, якщо дощ зупинить гру на центральному корті Вімблдона. Коли на Вімблдонському чемпіонаті з’являться накриття кортів, Stella Artois покриє вартість до 10 000 пінт. Пропозиція буде доступна у обраних пабах-учасниках по всій країні протягом усього Вімблдонського чемпіонату.

В рамках кампанії Stella Artois також представила інтерактивний трюк, який віддає данину поваги знаменитому моменту, коли на Вімблдонському чемпіонаті накривають корти, якщо дощ зупиняє гру. Амбасадор бренду, одягнений в офіційний комплект Вімблдона, натягує накриття на гігантський білборд, вкритий зеленим астротурфінгом, відкриваючи QR-код. Завдяки ньому відвідувачі зможуть дізнатися, як вони можуть отримати кешбек на свою пінту Stella Artois, якщо дощ зупинить гру на Вімблдонському чемпіонаті.

Розкажіть друзям про новину