McDonald’s створив ASMR-реп про Чикен МакКріспі
10 Лип 2024, 12:49

McDonald’s створив ASMR-реп про Чикен МакКріспі

McDonald’s Singapore співпрацював з місцевим співаком та актором Тошем Чжаном (також відомим як Tosh Rock), щоб випустити пісню, присвячену запуску Чикен МакКріспі.

Пісня використала досвід ASMR, щоб показати хрусткі, соковиті і негострі властивості страви.

Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Tosh Rock ✨ (@toshrock)

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

У тексті пісні також згадуються інші пропозиції McDonald’s Singapore, зокрема напій McFizz та десерт ChocoBanana Pie. Чжан також читає реп про те, як він хотів би поділитися Чикен МакКріспі зі своїми друзями.

Разом з піснею вийшов музичний кліп, який демонструє, як співак насолоджується Чикен МакКріспі вдома, у своїй студії та у ресторані McDonald’s.

У кліпі також показано, як співак використовував коробку з-під Чикен МакКріспі, McFizz та паперовий пакет з McDonald’s, щоб створити ритм пісні.

Розкажіть друзям про новину