Зірка «Гра престолів» шукає свіжої літньої романтики у чарівній новій рекламі, що рекламує напій St-Germain Hugo Spritz.
St-Germain, лікер із квіток бузини, розпалив літню спеку своєю сліпучою новою кампанією «Spritz Up Your Summer», у якій знялася британська актриса Софі Тернер.
Веселий та кокетливий рекламний ролик демонструє освіжаючий літній коктейль St-Germain Hugo Spritz, який ідеально підходить для будь-якої сонячної подорожі.
Режисерка Ліззі Борн, відома своєю роботою з Grey Goose та Dolce&Gabbana, натхненна романтичною комедією, переносить глядачів на мальовничий південь Франції.
Шприц St-Germain Hugo Spritz став світовою сенсацією, його полюбляють за легкий та яскравий смак. Напій приготований на основі лікеру з квітів бузини St-Germain, просекко, газованої води та прикрашений гілочкою м’яти і часточкою лайма. Не дивно, що цей коктейль очолив TikTok і Google як один з найбільш популярних напоїв за запитами. Згідно з даними Nielsen, його популярність стрімко зросла, що робить його обов’язковим для любителів коктейлів у всьому світі.
«Софі була очевидним вибором для цієї кампанії, оскільки її освіжаючий шарм і стиль втілює солодкий, яскравий і легкий смак St-Germain Hugo Spritz. Для нашої команди велика честь співпрацювати зі світовою зіркою для створення веселого, грайливого контенту, який висвітлює коктейль та його якості», — зазначила Емма Фокс, глобальний віце-президент St-Germain.
Крім того, з 17 по 21 липня бренд організовує стійку Spritz в культовому магазині Bergdorf Goodman у Нью-Йорку. Цей поп-ап на поверсі салону краси запропонує гостям освіжаючий смак St-Germain Hugo Spritz, забезпечуючи шикарну втечу від метушливого міста та можливість насолодитися коктейлем з видом на Центральний парк.