Cоціальна кампанія відзначила внесок футболістів-мігрантів у збірну Англії
09 Лип 2024, 16:20

Cоціальна кампанія відзначила внесок футболістів-мігрантів у збірну Англії

Агенція Wonderhood Studios розробила зовнішню рекламу та соціальну кампанію для Музею міграції, щоб кинути виклик антиімміграційним настроям під час футбольного турніру Євро-2024.

Оскільки на початку турніру букмекери вважали збірну Англії фаворитом, робота Wonderhood підкреслює значний внесок гравців з мігрантських родин у формування національної збірної. 15 з 26 гравців команди могли б грати за інші країни, або тому, що вони народилися за межами Великої Британії, або тому, що їхні батьки, дідусі та бабусі мають іншу національність.

Сюди входять молоді таланти, такі як Коббі Мейну, Джуд Беллінгем і Букайо Сака, а також більш досвідчені гравці, включаючи Кайла Вокера, Деклана Райса і Гаррі Кейна. Проте, незважаючи на це, імміграція залишається питанням, що поляризує Великобританію, особливо під час загальних виборів, а англійські футболісти дуже часто все ще страждають від расистських образ на великих турнірах.

«Стратегія полягала в тому, щоб змусити вболівальників Англії говорити про міграцію більш позитивно, попросивши їх подумати про те, що могло б статися зі збірною Англії без неї, — кажуть Джек Крофт і Стейсі Берд, заступники виконавчих креативних директорів Wonderhood Studios. — Від оголошення стартового складу до наших неймовірних п’яти пенальтистів, ви не можете заперечувати, що міграція — це історія успіху для нашого улюбленого (а іноді й ненависного) національного спорту».

Метью Плоурайт, директор з комунікацій та залучення Музею міграції, сказав: «Міграція часто розглядається як питання, що роз’єднує, але насправді це історія, яка об’єднує всіх нас. Ми бачимо, що міграція — це історія, яка об’єднує нас усіх. Як показала наша кампанія, майже вся чоловіча збірна Англії на Євро має мігрантську спадщину — чи то вони самі народилися за кордоном, або є дітьми чи онуками іммігрантів. І якщо ви поринете у сімейні історії гравців глибше, то, швидше за все, знайдете міграційні історії. Настав час поставити міграцію в центр нашої національної історії — і оскільки десятки мільйонів з нас спостерігатимуть за Євро цього літа, з чого краще почати, як не з футболу».

Розкажіть друзям про новину