Куряча шия, ліпсинк та інше: Spotify зобразив симптоми прослуховування літніх хітів
09 Лип 2024, 15:30

Куряча шия, ліпсинк та інше: Spotify зобразив симптоми прослуховування літніх хітів

Міський парк з каруселлю та візком для морозива, баскетбольний майданчик, що стає ідеальним місцем для літнього барбекю, автобусна зупинка у стилі Веса Андерсона — нова кампанія Spotify для плейлиста Estate 2024 занурює у мрійливу атмосферу, де панують літні хіти та їх заразливі симптоми.

Концепція оживає у ролику, у якому різні персонажі не можуть не танцювати та не співати під «Pedro» — новий кавер на хіт італійської співачки Raffaella Carrà.

Кампанія була повністю створена власними силами Dentsu у співпраці з агенцією InGood.

Створіть ефективні PR стратегії разом з експертами Foundation Coffee Roasters, TWID, БФК Gulliver та ще понад 90 провідними брендами!

12 грудня на GET Business Festival дізнайтесь, як розробити ефективні PR-стратегії, підвищити впізнаваність бренду та залучити нових клієнтів через сучасний маркетинг і співпрацю з лідерами думок.

Забронювати участь

Саундтреком кампанії стала пісня «Pedro» від Jaxomy, Агатіно Ромеро, Raffaella Carrà — хіт, який нещодавно зібрав 6,2 мільярда переглядів на TikTok і посів перше місце у світовому чарті Spotify Viral 50 Global.

Розкажіть друзям про новину