У США та Канаді протягом 1920-1932 років було повністю заборонено варити, продавати та транспортувати алкогольні напої. У цей період з’явилися «спікізі» — заклади, які нелегально продавали алкогольні напої в роки сухого закону.
Маючи концепцію бару, але з передумовою освіжити день для тих, хто проходить повз, агенція ONIRIA\TBWA та бренд пива Skol створили простір «Ventana do sol».
У певний час доби в місті, повному будівель, промінь сонячного світла падає на вікно в центрі парагвайського міста Асунсьйон і активує цей простір. Ті, хто проходить повз у цей час, можуть безкоштовно насолодитися крижаним пивом.
Аналі Ловато, креативна директорка ONIRIA\TBWA, зазначила: «Це був великий виклик для агентства, адже він не тільки підкреслює суть бренду, але й сприяє взаємодії та насолоді, використовуючи силу сонця для створення унікальних моментів. Це правда, що кожна пора року приємна і кожна має свій шарм, але ми також знаємо, що найбільше нас пов’язує з нашою ідентичністю тепло сонця, тому в кожному сонячному промінчику — наш Skol».