Нова емоційна кампанія Coca-Cola «It’s Magic When The World Comes Together» має на меті відзначити «справжню магію» людських зв’язків та віру в силу інклюзивності та міжкультурних зв’язків на Олімпійських та Паралімпійських іграх у Парижі 2024 року.
Кампанія бренду натхненна знаковими моментами об’єднання спортсменів на минулих Олімпійських іграх — від 12 плавців, які обійнялися під час естафети 4 x 100 метрів на Олімпійських та Паралімпійських іграх у Токіо-2020, до бронзового призера Олімпійських ігор Джона Вінга, який написав Міжнародному олімпійському комітету, щоб усі спортсмени вийшли разом на церемонії закриття Олімпіади 1956 року в Мельбурні.
Обійми є центральною темою нового рекламного ролика Coca-Cola, в якому чемпіонка з плавання Тетяна Шенмейкер обіймає спортсменок Ліллі Кінг, Кейлін Корбетт та Енні Лейзор, натякаючи на Токіо-2020, коли вони обіймали її після побиття світового рекорду з найшвидшого запливу на 200 м брасом.
Ці «справжні магічні» моменти будуть відтворені в зовнішній рекламі та диджитал контенті в соціальних мережах.
Також Coca-Cola представила новий дизайн бляшанок із зображенням однієї сторони обіймів, так що коли дві бляшанки ставлять поруч, вони утворюють обійми. Люди, які купують пару банок, мають можливість виграти різноманітні призи, унікальні товари та купони.
Ексклюзивно доступна у Франції, Coca-Cola співпрацювала з французькими художниками Лаурою Норманд, Аурелією Дюран та Бруно Маньоку, щоб створити три унікальні дизайни бляшанок. Історії, що стоять за цими дизайнами, також будуть поширюватися через зовнішню рекламу, соціальні мережі та точки продажу по всій країні.